søndag 10. juni 2012

Torsdag den 07.06.2012

Vel i dag var det litt små trist og dra på jobb siden det er den nest siste dagen jeg er her i barnehagen. Så i dag gikk jeg for det meste og tenkte over hva jeg hadde lært som å håndtere ungene i forskjellige situvasjoner. Vite hvordan man skal få positive tanker og en positiv instilling på barna. Og do stell, hygene, måltid og lek. Alt jeg hadde gjort med dem strøma rundt i hodet mitt. Også gjorde jeg vel det vanlige som og leke med ungene og gi ungene den oppmersomheten de trengte. Også hadde jeg en oppgave som jeg synes gikk utrolig bra. Det var varm mats dag så noen av ungene var med og laget pizza med Kristi. og noen tegna med noen andre av arbeidere. Tone satt og observerte hva jeg gjorde. også begynte det og nærme seg hjem. Men før det viste nesten alle ungene at jeg skulle slutte på tirsdagen som kommer. Men da er de i allefall forbrette på det.
Så var det hjem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar