tirsdag 5. juni 2012

Mandag den 04.06.2012


Mandag i barnehagen var anderledes enn tirsdagene jeg har vært der. Tone var ikke på møte og de var barn der som jeg aldri har sett før føltes nesten litt sånn første dag aktig ut. Jeg kom 5 min før på jobb som alltid og gikk rett inn til avdelingen min. Der møte jeg andre ansatte med et smil og et vennlig "hallo" så hadde ungene tusen ting og vise meg. Det jeg synes var rart var at tre unger som jeg aldri har sett før kom bort og spurte hva jeg het og hvorfor jeg var i barnehagen. Disse spørrsmålene hadde jeg ikke hørt på lenge så det vart litt rart.Ungene lekte rundt til vi skulle ut også spiste de også ute. Det begynte og regne litt så vi gikk inn og jeg tok opp rop. Så hørte vi på en lydbok. Så begynte tiden og nærme seg hjem. Etter en slitsom dag med masse latter, gråt og krangling var det deilig og komme hjem.

1 kommentar:

  1. Spennende med en jobb der ingen dager er like! Hva er det med deg som gjør at fremmende barn kommer bort til deg med en gang? Finn disse egenskapene og dyrk de frem enda mer!

    SvarSlett