tirsdag 5. juni 2012

Tirsdag den 05.06. 2012


kom 10 min får på jobb i dag var litt deilig og somle litt før jobb. Så var de inn til avdelinga. Det var en helt vanlig tirsdag ungene hadde med seg leker og det begynte og regne så vi var litt inne etter mat. Tone var på møter og jeg leika med ungene. Mange av ungene var ganske oppmerksomhets syke så noen av dem gikk rundt og klyp de andre inkludert oss voksene. Så idag følte jeg at ungene ikke ville høre når jeg sa at det var nok og prøvde og stoppe det. Jeg følte at det var respektløst men det forandra seg utover dagen. Det ble en fin dag alt i alt synes jeg da.

I morra er det tur dag. :D

1 kommentar:

  1. Bra at du kommer tidlig, slik at du kan somle litt som du selv sier. Hvorfor var barna slik denne dagen? Var det barna, situasjonen, konflikter,uro,utrygghet,deg ??? Det er mye læring i å tenke over det!!

    SvarSlett